.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند. استقلال صفر - پرسپولیس صفر؛ زشت، بی‌کیفیت و وقت‌تلف‌کن/ همه سرِ کار بودیم!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد. اولین پیروزی فصلِ استقلال با ساپینتو/ دشت سه امتیازی آبی‌ها با شکست ملوان
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص طرح توزیع نان با کارت‌بانکی مخصوص گفت: هدف این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف‌کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود. ماجرای خرید نان با کارت‌ بانکی مخصوص چیست؟
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص طرح توزیع نان با کارت‌بانکی مخصوص گفت: هدف این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف‌کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود.(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:10 روز یکشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به دیدار ذوب‌آهن اصفهان رفت و با تک گل دقیقه 54 کوین یامگا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. یامگا در دیدار رفت نیز زننده هر دو گل آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن بود. تداوم صدرنشینی استقلال شکست ناپذیر
تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:10 روز یکشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به دیدار ذوب‌آهن اصفهان رفت و با تک گل دقیقه 54 کوین یامگا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. یامگا در دیدار رفت نیز زننده هر دو گل آبی‌پوشان برابر ذوب‌آهن بود.(ادامه)
استقلال - سپاهان؛ خیز برای صدرنشینی
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار حساس استقلال و سپاهان آغاز می‌شود؛ دو تیمی که برای رسیدن به صدر جدول روی امتیازات این دیدار حساب کرده‌اند.(ادامه)
میرکاظمی: تورم در سال آینده کاهشی خواهد بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولین وظیفه ما ایجاد فضایی امن است که همه مردم و فعالان اقتصادی در آن کار کنند و سرمایه‌ای خودشان را در میدان اقتصادی کشور وارد کنند.(ادامه)
ترکیب والیبال ایران مقابل برزیل مشخص شد
تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه برای برگزاری یازدهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف برزیل می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
۳ مازندرانی عازم لیگ ملت‌های والیبال
۳ بازیکن مازندرانی به همراه تیم ملی، عازم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شدند.(ادامه)
 طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به .... اسامی 134 نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری
طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به ....(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
نامه سرگشاده اصحاب رسانه گیلان خطاب به استاندار
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز:
با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد. لیست کاندیداهای جدید تایید شده انتخابات مجلس در استان گیلان
شمال نیوز: با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.